Sakit gigi

Assalamualaikum

**********
Haii...kita ketemu lagi. Mode malas melanda lagi. Tapi untuk korang semua saya rajinkan juga untuk menaip seratus dua puluh lima perkataan. hahahha, main lantak kira gak. Entah betul entah tidak. Ok, korang...korang..korang pernah sakit gigi tak..sakit gigi ni memang tiada ubatnya melainkan cabut gak. Sakit yang memang melarut sampai kepala, buat kepala tambah pening. 

Sebenarnya my mom sakit gigi...dah berminggu..pernah lah dea pergi jumpa doktor, tapi doktor tidak mahu cabut sebab dalam keadaan sakit. Tapi saya yang sarankan mom untuk tidak memberitahu doktor yang gigi time tu tidak sakit, supaya doktor tuh boleh cabut serta merta. Thing tang-thing tang dah cabut. Tapi yang mengecewakan sangat, gigi yang di cabut tuh tidak habis, masih ada serpihan lagi kata mom. Itu yang bertambah sakit...urwahhhh, sian tenguk mom malam ni, nak tidur pun terpaksa menelan ubat penenang...Asyik meraung sakit gak..sampai saya dan adik pun kena marah sebab asyik buat bising gak..hihi~kan dah kena marah...paham sangat kalau sakit gigi..kalau sakit demam boleh tahan lagi...tapi kalau melibatkan gigi...no where..memang sakit wehhh...

3 ulasan:

Vee berkata...

Sakit gigi memang tiada tandingan. Lagi parah dr sakit hati, cuma sakit gigi takkan ada dendam. Hahahhh!

Tetamu Istimewa berkata...

Assalamualaikum, dah lama tak sakit gigi. Ya, selalunya ubat untuk menyembuhkan sakit gigi ni cabut. kalau makan ubat sekejap saja lega. Tapi, lepas tu sakit balik.

Unknown berkata...

gigi kalau tengah sakit x blh kena cabut..takut berlaku pendarahan

yumida baru lepas cabut gigi bulan lepas...alhamdulillah..lega

kalau de serpihan gigi dlm tu better buat operate..drpd menanggung sakit..kesian mak ieda

rasanye tu je cara terbaik.

tag ieda..kalau free jemput join:

http://umikasum.blogspot.com/2013/09/first-giveaway-vallarys.html

http://umikasum.blogspot.com/2013/09/segmen-saya-blogger-oleh-ma.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda