Borink Punya Pasal

Hi u Alls..lamanya x jenguk blog aku niy...cian dea...orangpUn tak nak follow bab dah bersawang n tdk da entry baru dah..Ok now, aku nak bersihkan skit sawang kat blog niy, kot-kot bersih sikit juga kalu korang lawat..hee..Baru kemarin aku balik dari Kota Kinabalu, trus update blog..maklumlah busy n line x seberapa bagus kalu nak update blog.

2013.. umurku dah masuk 22..huhuw..tua sangat sudah bagi orang yang belum mempunyai kerja tetap..
semakin tua semakin rasa nak enjoy pUn ada, tapi kalu duit poket tdk der, apa yang nak d buat enjoy tu..hahahah...

Dah la, handpone aku kena curi time aku d KK, bijaksana sungguh itu pencuri melayan karenahku sebelum dea mencuri..memang kalu dah namanya pencuri..tetap pencuri juga..orang zaman sekarang ni tdk pandai berfikir dulu baru nak buat sesuatu yang berdosa..aiy0o..!! tak apalah, asalkan k0rang bahagia mengumpul hp yang d curi..sudahlah..hahahaha''sindiran pada c pencuri''

Ini dulu yar buat tatapan pembaca...bosan kan baca entry aku niy..hahahak..tdk ada apa yang nak d kongsi..cuma sedikit pemberitahuan yang hp aku kena curi..hahahhaha....tu pUn nak share..suka hatiku la...kan blog aku yang punya..aku yang taip..otak aku yang berfikir...mesti suka hati aku gak nak tulis apa...jangan makdal yea pembaca..k Bye cantik n handsome semua...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda