Customer Service Seminar With Nazril Idrus

As Salam & petang u alls :)
Sambil dengar tazkirah dari tv prabola, tayangan semua dari saluran Indon, sejuk hati mendengar, rasa macam semangat plak nak taip entry. Memandangkan sekarang pun saya duk umah lagi, so makin ter update la blog ni, yalah dulu kan buzy gak handle bisnis si kakak, tapi sekarang puasa kat kampung gak la. tuh yang rajin semacam gak nak blogwalking atau update entry baru. Kalau dulu usha-usha blog gak, then tenguk entry blog lain dah cukup, malas sangat mahu menaip. 

Ehh bukan ini yang mahu d cakap sebenarnya. act, benda ni dah lama, lama beberapa hari kot, hehe. .saya ada join seminar dari Nazril Idrus, alah suami Sazzy Falak, takkan tidak kenal kot. artis yang semakin banyak buat iklan dalam tv, salah satu iklan Rexona tuh. hihi...kenal..kenal...??
Dia ada buat Seminar Costumer Service di One Borneo, Hotel Novotel Kota Kinabalu. Asalnya tak nak join seminar ni, tapi di sebabkan d paksa oleh si abang ipar, untuk wakil costumer service bagi pihak bisnesnya, s0 join sajalah lagipun dapat makan free n dapat sijil, hahahaha. Kalau nak di ikutkan semua yang pergi seminar ni, orang-orang yang dah berjaya kot rasanya, yalah semua pun yang ada bisnes sendiri. Rasanya macam saya sendiri gak yang paling muda join seminar ni, dah la paling muda, pekerja biasa pula tuh. rendahnya pangkat masa tuh. Tak apalanya datang dengan niat tambah ilmu n pengalaman dan ambil apa yang baik gak. kannnn?Ohh yaa..kalu rasa nak tahu apa bisnes abang saya like gak d link niy ok..
Niy deaaa...sijil with Nazril Idrus. Siap ada signature lagi. 
Boleh buat tambah koleksi sijil-sijil. hehe. Ok la, setakat ini saja.Daa se u next entry..
As salam

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda