Berhak punya perasaan

Assalamualaikum pakcik, makcik, saudara adam n hawa, gurl n boy kat luar sana..hahahah...salam ni utk korang...semoga hari ni lebih baik dr yang sebelumnya..semoga kesedihan korang d iringi kebahagian...semoga bf/gf korang sayang ma korang, semoga semuanya senang la pokoknya...Aminnn..
heee....pembukaan kata yang sungguh aku suka setakat ni. publas lah ko ieda..Ok la, aQ nak story pasal ni sebenarnya, pasal perasaan...nahhhh...jiwang lagi kan...malar berjiwang.
BlogQ la tempat aku mencurahkan kata-kata pujangga yang tdk kuberikan sama orang lain, cuma kamu blog..hanya kamu blogQ..muahaha...
Perasaan...Korang ada perasaan tak?
semua orang harus ada perasaan..bukan?
untuk menunjukkan dan meluahkan rasa apa yang terbuku di hati
kita berhak ada perasaan
marah, benci, suka, iri hati, kecil hati, simpati
namun, cuma kita yang mampu menahan perasaan marah
cuma kita yang mampu merasa suka
cuma kita yang rasa segala-galanya
k Cukup ini saja, sebab otak dah kusut mahu coret apa lagi..
biar x bersawang, asal ada yang tercoret
selamat membaca u alls..
Asalam

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda