Don't Call Me KAKAK

Assalamualaikum
Kakak..!!!What The Fish...sangat rasa diri makin tua dan semakin kereput. hahahaha.Panggilan tuh semakin berkumandang di telinga macam beryoyang cuping telingaku dengar. Kahhh, diri ku yang tidak perasan yang memang hakikatnya semakin tua, huhuw. Begitulah saban hari customer memanggil aku gelaran "kakak". Biarpun diri mereka ada sedikit tua dari aku, namun aku tetap di panggil kakak. Thing positive kata bosku, mereka merasakan panggilan kakak ituh ada sedikit hormat, sebab diorang tak tahu pun nama aku siapa.. Kan..kan..Rasa kekok pula dengan panggilan kakak niy, macam mendoakan aku semakin cepat tua. huhhh. Kata Mr J, x apalar nanti ada kang orang ngurat kalau di panggil adek, suka lar tuh di panggil adek. heee.Kalau adek kan rasa diri macam comel sikit. huangg..huangg..

Kakak..yeahhhhh...umur tidak akan mempengaruhi aku untuk bergelar kakak. Tidak mengapa sebab itu cuma luaran n panggilan sahaja.. Penting rasa selesa n rasa hormat itu masih ada.
K Daaaa... =)

5 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

xksh pggl apa jgn mngrut udah..

p/s: eh, ikut je apa arahan dlm assignjobs tu ya =)

AZCollection berkata...

Hai.. Salam kenal..
Kalau sudi follow sy balik ye.. =)

http://azcollection93.blogspot.com/

Yumida Huda berkata...

tag ieda:

http://umikasum.blogspot.com/2013/06/first-mini-giveaway-by-ira-syiqin.html

Yumida Huda berkata...

betul tu
panggilan x berapa penting
yg penting diorang tunjukkan rasa hormat
slalu kene bila jalan kat pasar ikan
ayunya muka dipanggil kakak..hikhik

BUNDA a.k.a KN berkata...

assalam,salam kenal dari bunda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda