Patah Hati

Assalamualaikum

* * * * *
Broken Heart...!!!! Yaps patah hati. 6 tahun bina hubungan dan finally clash begitu sahaja. Sebab apa, sebab pun x betul sebab apa??? huhuw..anggap mcm tidak serasi jak la, dan paling senang cakap tiada jodoh.. uwarrghhh...tidak mampu sudah menangis sebab penat sangat..

Teruskan melangkah..teruskan hidup..teruskan perjuangan, teruskan move on.. Pandang kedepan, jangan ingat benda yang lalu, jangan di kenang, jangan d ungkit, jangan...jangan...jangan..jangan......J-A-N-G-A-N.....sebab kalau semua tu jadi, macam tidak rela pula kepergiannya. yaaa..saya memang cukup kuat. dan sampai suatu masa+tahap saya sendiri yang buat keputusan sedemikian.

Mengapa terjadi perpisahan..?? Y....mengapa...kenapa..sebab apa??? Dah tiada jodoh apa lagi nak d kata..nak di heboh..malu pada kawan-kawan..family..semuanya yang tahu bout us.



3 ulasan:

Ija Rased berkata...

sabarlah..moga ada hikmat dan rahsia allah kan. keep smile :)

TeTo YakSa berkata...

banyakkan bersabar,mungkin ada hikmah disebalik kejadian.Biasalah tu, setiap pertemuan pasti ada perpisahan. sedih tu memanglah sedih, tapi disebalik kesedihan tu kena juga move on.sebab dalam hal ni, cuma diri sendiri yg dpt bantu.. apa2 pun.. bersabar dan redha.Insha allah di permudahkan. Kesedihan tidak akan kekal di dunia... smile ~~ hehehe

Huny eda berkata...

@TeTo YakSatQ atas nasihatnya...juz move on.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda