Malu 0oh Malu

Malunya si0ott..!!! knpa??? hekhek.. malu c0z tadi p mbek surat kat pejabat p0s, then aku cuba lar guna kunci peti, tapi tersekat pula ..aDuee.. s0, aku pun masuk la dalam pejabat p0s n staff kat sana kata peti aku suda 3 bulan aku tdk bayar...hahahhak...sekali nampak nama " saleh xxxx ntah sapa punya nama la 2..hee.. last2 tguk nombor peti "61184" tapi nombor peti aku "61884" hahahahhak...tergelak kejap, n malu juga la time 2 dengan staff kat sana....bisa-bisa aku boleh lupa nombor peti surat Qu.. Ni la maknanya kalu dan nyay0k kejap..heee..papun malu juga lah ari niy...Words of the day, Jangan jadi mcm aku "women 4getful"!




2 ulasan:

Kitty berkata...

Hahaha macam mana boleh tersalah peti surat tu? Alahai, kuat angan2 agaknye cynta ni hahaha

Unknown berkata...

heee....dah gila agaknya saya ni kitty..lama dah tak kuar tguk keadaan luar...duk umah gak..heee Tq ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda