Bengangnya

Assalam


Bengangnya..yalah dah d suruh tukar gambar baru..sy tukarlah....Last-last tdk d terima juga oleh imegresen..Act, sebelum aku p bergambar dorang dah ambek pic yang aku dah bagi mula awalnya, then dowang kata nanti datang balik n beri gambar terbaru..s0 aku p pun pergi la bergambar..dalam jam 12 gitu aku menunggu sampai jam 2 ofiice buka...dengan muka penat n lesuh aku bagi arr pic ku yang baru 2...tetiba sorang staff imegresen ni kata.. gambar baru 2..sama gak dengan gambar lama..adehhh..s0, korang nak gambar macam nak sebenarnya ni? Bengang larr....Tapi dorang dah buat sebenarnya passportku 2..guna gambar yang lama...tapi aku yang lambat bagi kat dorang gambar baru 2..tapi kalu awal bagi pun..conform awal-awal kena reject juga...tapi syukur sangat-sangat bab ada staff lelaki ni..kata boleh gak la..bagi gak passport 2 kat dea..wkwkwwk~Alhamdulillah seap juga passportku ahirnya..Malas nak fikir lagi pasal urusan passport ni..Yalah dah 2 hari aku asyik urus passport gak..huhuww....Nak kemana pulak aku sibuk buat passport ni...Larr nak cuti-cuti Malaysia arr...haahaa...Padahal nak balik kampung kat Endonesia...horeee..tak sabar nak balik Indonesia..Firts time ni nak p Indonesia..

Passport dah seap..guna pic yang kena reject..hahahhaha

p/s Sesiapa nak buat passport kena sediakan pic yang betul-betul sesuai bagi kaum hawa okey..Kaum adam senang gak bab tdk perlu guna tudung segala...hahahha..Actualy, masalah pic yang aku bagi kat dorang 2, ada bayang-bayang n kalu boleh dorang nak pic yang boleh nampak muka yang lebar n jelas..hahahha..apa-apalah..Penting passport dah seap n boleh keliling dunia..hoh0..

3 ulasan:

Sheila Salim berkata...

salam, jemput join contest saya :
http://sheilashahfiekry.blogspot.com/2012/07/1st-giveaway-contest-by-puan-sheila.html

Unknown berkata...

ada juga rupanya prosedur gambar.

selamat bercuti.

Unknown berkata...

yes mesti mahu gambar u yg clear... sebab ia peraturan universal yg digunapakai oleh mana mana kastam setiap negara sebelum allow u masuk sesebuah negara..hehehe

just share ape yg i tau sbb i bekerja di travel agent :)

salam dari segmen blog mak dara :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda