Sori Bhaaaa

As Salam....
Sekarang masuk bulan november sudah
 n tanpa aku sedar masuk 6 bulan sudah aku tanam anggur d rumah
tapi x pandai tumbuh-tumbuh..hahah~
korang paham sendri la erkkk
malas nak mencarut terusS
nanti xda sapa yang nak baca entry ku niy
LUpa plak...korang apa habak?? mesti blog penuh entry kan...?
sihat kah sakit korang? makan la ubat 2, kalu dah rasa diri nak demam.
Tapi kalu macam aku, mang malas nak makan ubat,
tunggu dah x larat nak jalan baru pandai nak telan ubat.hee

Ubat cecair la paling aku tdk suka telan..pahit semacam gak.
tapi pahit lagi orang yang yang d sakiti n tersakiti kan..kan..kan??
ellleh....yelar 2..taknak mengaku lagi.
semua org pUn penah merasakannya...cewahhhh ayat...
Bukan niat untuk ku mengelak menjauhhkan mu...
itu hanyalah rancanganku...uww..uww..!!hahhaa
bukan ni yang aku nak citer..
saja nak panjangkan entry 
kenapa,,endak puas hati...bha...sambung d fb..hahah
sebenarnyakan.....maw minta maaf bha niy
kepada hamba ALLAH 'gurl'
sebab aku sudah buat dea bgaduh sama bfnya
tiada niat mahu buat korang bergaduh
im s0 sorry dear....
papun mang salah aku juGa..
uwaahhhh....sob~sob...
kepada temanku yang lagi satu ni...
mintaf maaf juga
sebab aku, engkaupun kena cacian
segala kata cacian yang telah engkau berikan 
membuatku rasa kosong-kosong..blablaaa~*

Maaf memaafan adalah penting utk menjalinkan hubungan sesama manusia..
ohke readers,,hnya ini yang mampu terungkap dari hati
sori frend...muhhhx..;)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda