Anak-anak ku yang comel

As Salam & selamat malam
Malam ni nak share pic yang buatkan aku sakit hati tenguk budak niy. hee..Anak-anakku yang semakin membesar. Opss, bukan anak gua wokeY~anak pakcik adek kepada mum gua. So, kira sepupu la kan. Bebudak niy la yang buatkan aku gergitan"geram" sangat. Makin membesar dah pandai nak melawan. Mmuuah...;)Semoga jadi anak yang pintar.
Cha_E yang takut nak main gelongsor
seriously time ni macam kaku gak nak panjat benda ni. ahakz
Peace oleh adek Nur atiqah
senyum yang di suruh oleh akak photograpy
iaitu gua sendiri. Comel tak saya?
Paling gua suka tenguk piC ni
Tdk perasan kena take pic. candid sangat
Adek Nur paling posing. hee
Adek Cha_E pegang kak Nur, kang jatuh pula dari benda niy.
heeX..Peace yor tetap sama adek Nur
Cantiknya posing adek Nur kat sini
Boleh jadi model bila besar nanti

3 ulasan:

Farah Waheda Wahid berkata...

comel2 la diaorang ...geram tengok...

kim berkata...

kiut-miut nye...memang chumelll....geget kang!hehe..

Unknown berkata...

he..heee...thanks korang ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda