Saya rindu sama ini orang

As Salam & selamat malam u allz =D
Pic aku curi dalam fb dea..hee
Saya rindu sama ini orang..sekian lama x ku jumpa...rindu semakin dalam...aku rindu kepadamu...bila kau jauh dariku...aku rindu belaianmu...bila ku renung wajahmu...kau selalu d hatiku...!!! wahhhh,, kelasss kau ieda, jiwang tetiba ini malam. hee saja nak jiwang berjiwangan dengan blog sendiri. Jangan makdal erk korang. "Menyampah@sakit hati"
Ya Allah..jika dea adalah jodohku
eratkanlah kami..jangan pisahkan kami
Lama x ku temui sama ini orang. Habis tuh, ini yang bikin gue rindu kok. Laptop gue juga enggak bisa on, pokoknya semua picnya enggak ada ku simpan. Hp ku juga sudah hilang sih, habis semua gambar dea enggak ada ku simpan :(( cuma gambar dea ni, aku ambil dalam fbnya...sob..sob..punya sedihh..enggak apa-apa kok, d kepalaku juga masih ku ingat facenya. hahahah..tumben aku ngomong bahasa endon ni. muahahahahah..saja buang tabiat malam-malam ni. k ualls...setakat ni sejaaaaa...Daaaa

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda