Marang serapuh, marang sekundem: rapuhan isnin

As Salam & salam petang 
Hari ini cuaca yang sangat buatkan aku borink n lemas. Cuaca yang suruh aku lemparkan diriku ke katil n lending, tuh lah mode aku sekrang ni. Teda mode mahu buat sebarang benda. Di campur adukkan masalah ku yang tidak pandai-pandai putus. Semua buat hal masing-masing sedang aku hadap muka depan pC, terasa sangatnya malas diriku. Begitu juga dengan dia, turut rasa apa yang aku rasa, lemas n x bermaya. Felling sama kunun. itulah yang d namakan hati sdah bersatu, bercantum dan melekat. hahaha, adakah macam tuh, ada gak dalam fikiran yang x dapat berfikir karang niy. 
 Kenapa aku semakin malas!!!why...Kalau bukan dea, aku x ada d Kk sekarang niy n langsung tidak ada semangat. Kesian kan dirinya yang membuatkan aku tambah sabar jalani seja biar apa yang datang, namun hati tiap hari rungsing. Rungsing, yay sebab tidak masuk akal langsung. Ehhh. apa yang aku merepek petang niy. aiy0o...stop this..Ini lah kalu tiada tempah mahu mengadu. k byee

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda