Selamat Hari Raya Ke 4


As Salam & Salam Aidilfitri :)
Selamat Hari Raya ke 4 buat semua ahli-ahli blogger, pembaca blog hunyieda.blogspot, rakyat-rakyat sabah pak cik makcik, saudara dekat jauh nun d sana, tentera-tentera yang sedang berkhidmat d kg Tanduo..heee, maaf zahir dan batin, raya ke4 ni, sibuk lagi kah p beraya??
Photo
First raya, sangat meriah..kenapa tidak family dari Kk datang beraya, saudara belah mak semua ada,tapi 3 orang gak pun, lainlah saudara dari belah bapa semua ada 13 orang, tuh pun dekat Indon, cuma bapa sendiri yang duk Malaysia.. Kan best kalu saudara belah bapa ada kat Malaysia, mesti tambah meriah raya aku. 

Semua sudah berkumpul, first raya p beraya umah keluarga, best sangat siap guna 5 transport p beraya, termasuk ada yang bawa bus, hahah...kan meriah raya tuh. yang tambah best sangat, setiap rumah keluarga yang kami pergi ni mesti siap dengan rakaman "Kami dari KG blah..blah..blahhh, ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin, 1 Malaysia"..ahahahha, niy semua plan makcik sebagai tanda kenangan buat keluarga yang jarang berkumpul. Korang dapat bayangkan tak meriahnya raya aku tahun ni..

Raya ke 6 ni, terfikir nak pergi Tawau beraya dengan member, tapi plan x menjadi..hampehhh..dah lah member yang lain dah nak sambung stdy, takut tidak berkesempatan nak jumpa dah.. sobb..sob...plan punya plan x menjadi...sory member yang lain x dapatt beraya ma korang tahun ni..

The end..

1 ulasan:

P#eoniX berkata...

selamat hari raya aidilfitri!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda