Mencari sponsor untuk segmen

Assalamualikum
!*_____*!


Rasanya saya macam nak buat segmen plak. Heee...Kalau saya buat ada yang support tak?? Bukan apanya, lama dah x update blog. Sebab faktor-faktor tertentu.. Tapi sebelum tu, saya nak cari sponsor dulu... hahahahahak, hadiah kena ada kalu nak buat segmen ne. Segmen mungkin dalam tempoh seminggu sahaja. So, siapa nak sponsor terus ke fb saya erk CYnta Ieda ..

***

Kelebihan sponsor :

  • Follower meningkat
  • Rank blog bertambah
  • Blog dikenali ramai
  • Dapat menambah kenalan

Syarat sponsor :

  • X lebih dari 2 syarat
  • Cash+topup+barangan pos
  • No link iklan

Tempoh pencarian :

  • 3 hari sahaja, siapa cepat dia dapat


6 ulasan:

Unknown berkata...

gud luck cari sponsor! hehe..
aku pun tengah cari jugak ni..
hehehe..

Chaca Monsterr berkata...

Saya ada pm awak dekat facebook tadi :)

Unknown berkata...

Good luck Eda...boleh aje kalau nak bantuan..kalau sudilah..he..he

Aqilah Azmi berkata...

alamak qila tengah takde duit ni T_T hihihi goodluck kak ieda in finding sponsors!! :D

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum sayang..,

Dh lama akak tak ke sinikan?? Bolehlah akak nk sponsor hadiah utk dua pemenang......

Unknown berkata...

Salam Hunyy...!

Okay.. k idah sponsor buku "Tetamu Istimewa" tulisan member kita Cikgu Helmi.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda