WW : Jika Kau jatuh cinta

Assalamualaikum

* * * * * *

Boleh guna kah ne??

Mode * Dalam dilema

16 ulasan:

Cik Itah berkata...

salam. eh?? dah kenapa ni yunk? macam tragis ja bunyinya..

PetakBunga berkata...

cinta itu subjektif.

kalau kita bercinta biar kerana Allah.
inyallah bahagia selalu.

Syaza Raihanah berkata...

Boleh guna, tapi ikut keadaan juga lah :)

Unknown berkata...

aipsss.. kenapa kaa mood di lemma tu ? =)

Asha Lya berkata...

kenapa tu ida sukar buat pilihan ekk..

Unknown berkata...

Tapi kadang2 faktor kita suka pada yang ke-2 tu tak sama dengan dengan yang pertama camnerr?? :D haaaa.... still kena pilih betul2 jugak..

kakitravelkhairuddin.blogspot.com berkata...

Wah hebat...

Pha Is berkata...

sedang minat kat 2 orang kah? hehehe

Unknown berkata...

Boleh jugak rasanya..Tapi kalau ada yang ketiga , camne?

FarahFerraDotCom berkata...

Try berdoa mohon petunjuk daripada Allah.. Insyaallah petunjuk daripadaNya pasti tepat! =D

Cik Itah berkata...

salam dear. singgah khamis just nak bagitau..anda ditag : http://ramaramapendek.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award-by-isya-purple.html

Unknown berkata...

Salam Eda...
K idah dah tag awak dalam Liebster award... jawab kalau free yerr... :D

http://acikidah.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award.html

Khir Khalid berkata...

Errr... speechless.. mmg betul2 wordless dibuatnya.. :D

Akupenghibur.com berkata...

BERCINTALAH KERANA ALLAH PASTI BAHAGIA

Afasz berkata...

jodoh pertmuan di tgn Allah. try wat solat istiharah. moga Allah permudahkan dengan beri petunjuk.

salam singgah dr http://afasz.blogspot.com

follow sini, kalau sudi follow sy k
tq

Unknown berkata...

pulak....ntahlah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda