I'm sory i didn't mean to hurt you

Assalam..ngantuknya sekarang, tapi ada mode nak taip entry..
Yalar, pasal semalam tidur pUn lewat, coz memikirkan hal yang temeh-temeh ni.."remeh-temeh"
Berat hati sebenarnya nak ungkap..tapi untuk kebaikan dan ini yang terbaik..
saya cakap dengan cara baik
semoga saja ! paham dan tidak ambil hati.
Aku tak mampu menyakitinya
Ku tak mungkin mencintaimu
Karena hatiku telah dimiliki dia
Aku hargai ketulusanmu
sorry!
terima kasih untuk sayang saya 
terima kasih  kerana kamu sangat jujur
terima kasih atas senyuman hari2 kamu 
 terima kasih kerana hadir untuk sedetik ini
terima kasih kerana meninggalkan kenangan indah
terima kasih kerana sudi memandang aku walau sesaat
terima kasih sebab membuatkan saya tersenyum dalam tempoh saya d sana 
terima kasih untuk semua!!

2 ulasan:

Unknown berkata...

lebih baik berterus terang dari melukakan c dia kan awak.. :)

shahsyaz berkata...

nice entry, :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda