Kiliknya AQ

Assalam..
lamanya x update blog,
 agak bersawang juga aku tenguk blog aku ni...kesian-kesian...
nasib x ada laba-labah singgah....hahahah...
Maklum gak la sibuk mencari karaja,
 setakat ini aku kerja sebagai ajen, ejen apa?
 hahh...ejen sebagai "Advisor" d Zurich..
mesti korang pun x tahu kan apaan 2? 
aku pUn x tahu apa kerja 2? hantam gak lahhh...
ok..sekarang ini, aku betul-betul
tengah mencari kerja...
penat dah menganggur..buat lemak naik gak..
dah ckup montel pUn..hee...
nevermind kerja apa..
penting halal..
d KK ni entah kerja apa yang boleh aQ cari...
tengah sibuk jalan-jalan pening puLa sebenarnya 
aku mahu hantar resume aku d mana niy..
hahaha..bingung pUnya pasal alamtnya x terhantar la resume 2..
sooottnya aku ni...
Ahhhhhhhrrhhhhh....stress..s0, kebox lagi keja Q....
utk rasa diri ini masih ok..baik lepaskan tension sikitt.....
nyanyi..nyanyi...nyanyi...

"sesaknya... nafas d dadaku"
"mengenang percintaan..cinta..."
"dapatkah, kita meneruskan"
"impian, dan harapan..bla..bla..bla..."
hahaha...kan dah ok...
teriak-teriak sikit macam orang gila.
.bukan orang tahu pUn,,dalam biLik kebox juga...
memang sakit telinga la kawanku yang mendengar...
hee..sory geng..
k arr..ini gak dulu..
Assalam

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda