Congratss:Konvokesyen Polikk

As Salam 
Tahniah kepada kawan-kawan saya termasuk diri saya sendiri kerana dah graduate diploma. Segala penat dan usaha selama ini, akhirnya mendapat hasil..Now, I serta merta dah graduate..Yeahhhhhh!!!...horee...hihi..Diploma marketing, begitulah sijil yang aku pegang karang ni. Mahu cerita banyak pun tak reti dah nak taip apa. heee..tengok gak la pic kegembiraan saya..hoh0..
Tengok tak sijil tu..heee macam tak percaya gak saya dah graduate..hihi..jangan jeles korang


Hemm..hemmm...datang nak ucap tahniah kepada Mr Joe...apapun halangannya time stdy , dapat juga cover segala subjek. Congratss cyg..dea ambek Dilploma Kejuruteraan Mekanikal
My mom tercinta..belum ready dah take gambar..tak comel la mak saya kat sini..hihi
My dad..heee....still muda biarpun umo semakin meningkat


TAHNIAHH..!! Kawan-kawan semua...tak sabar menunggu turn nama kena panggil, siap ambil gambar tenguk muka kegabrahan vs kegembiraan


Horeee..time ni siokk gila buang-buang topi..nampak sangat kegembiraan okeyyyyy...






 









Rupanya time aku konvo sama dengan time Emas Putih konvo. Kitorang satu Poli dekat Kota Kinabalu niy. Korang kenal kan Blog Emas Putih yang femes tuh. hihi..tak kenal maka tidak tahu la tuh..ni arr LINK dea. hee. Tapi dea tak kenal kita sebab kita tak femes macam dea. ahahahahak...Gurau gak Uzu..Daa

4 ulasan:

Unknown berkata...

Aww! Congrats bah! :)

Unknown berkata...

tahniah kak :))

Tanpa Nama berkata...

Tahniah !! Cari masa lg untuk sambung ke Ijazah pula..Belajar la sehingga ke akhir hayat .. :)

Emas Putih berkata...

aik sllu ba ni jumpa muka ko di gerai. haha si amran tu lah uzu kenal..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda