Hal yang menyakitkan hati

As Salam
Salam petang u alls...Hujan yang turun merasai kesakitan n kepedihan hatiku ini. Seolah-olah tahu apa yang sedang aku rasakan sekarang ni. Petang yang redup setelah hujan yang turun dan menyebabkan aku makin sayu melihat keadaan sebeginiy. uiiiiseehhh. Hari ni rasa sedih sangat.. Setelah sekian lama baru terdapat buka fb nya. Baru hari ini juga aku tahu yang dea unblog aku d fb nya. Then aku juga yang dapat buka fbnya yang sekian lama terkubur. huhhh..rasa macam sakit gak hati ni bila dapat tahu macam-macam hal yang aku tidak d beritahu. Aku boleh bantu, aku tidak kisah kau buat aku apa, sekadar P.A kah, penolong kanan kah, pembantu kah, apa-apalar. penting aku tolong memang aku ikhlas. Tapi kenapa buat aku begeny. Ok, kisah lama, tapi kisah lama itu lah yang buat kita bikin sakit hati, 
 Ok, conclusion nya sekarang aku memang tidak ada mode bila tahu benda tuh. Rasa mcm tertipu, tergadai, ter apa lar semua..huhuw. Jangan ganggu aku buat masa niy. Cehh...saddddihhhhhh kita taukk...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda