Salam ramadhan

As Salam

Syukur alhamdulillah, selesai kenduri malam ni sebelum berpuasa. Penat cuci pinggan mangkuk, kemas-kemas mana yang patut. Haahhhhh.!Kalu korang nak tahu kami memang selalu buat kenduri sebelum berpuasa mahupun menyambut Hari Raya. Memang begitu adat budaya orang bugis. Hehe, siapa bangsa bugis tuh, pahamlah tuh apa maksud saya :) Time ini lah semua orang berabisan makan penuhkan perut simpan speare untuk puasa nanti. hahah
Esok kita sudah mula bersahur dan berpuasa buat yang beragama islam. Selamat berpuasa untuk semua dan salam ramadhan almubarak. Jangan tak puasa ok, kang tidak sempat nak puasa di lain hari. Kan rugi namanya tuh. hihi, macam saya sekarang niy, sedihlah bab tidak dapat puasa n rasa nikmat firstday puasa, al maklumlah sakit wanita. ngeeee~

Ok la,ini seja...selamat berpuasa yeahhhhh.. ;)

3 ulasan:

Abil Fikri Ahmad berkata...

Salam Ramadhan n Selamat berpuasa..

hanimusfirahfauzi. berkata...

selamat menyambut ramadan :)

adatopik berkata...

Selamat datang ramadhan. selamat menjalankan ibadah puasa selama sebulan penuh hinggakan lebaran datang memberi kebahagiaan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda