Di sana menanti di sini menunggu

Assalamualaikum

* * * * *

Sekarang kurasa diriku sedang berlakon dalam movie yang berwatakan perempuan yang sedang dalam dilema untuk membuat keputusan. Keputusan untuk masa depan yang kurasakan sangat sukar...sukar dalam membuat keputusan...uwarrgghhhh...

Seperti dalam lagu UKAYS "Kalau ku pilih di sini apa kata di sana, kalau kau pilih di sana di sini akan terluka, perlukah aku pilih keduanya, bahagi kasih seadil adilnya." Hehee...Kenapa susah sangat nak buat keputusan ni.

* * * * *

K-A-L-A-U-L-A-H

*  * * * *
Kalaulah aku pilih sini. SEBAB dia berjaya menawan hati aku. Lepas tu, dia ada kat depan mata. At least aku tahu apa yang dia buat. Dan yang paling pentig sentiasa buat aku happy.

Kalaulah aku pilih sana. SEBAB dia setia. Dia setia sampai bila pun aku tak tahu, Lagi satu, mesti dia sayang aku. Kalau dia tak sayang, mesti dia tak setia. Dia boleh je cari yang ada kat depan mata dia tapi dia pilih untuk setia kat aku.

Note*Semua dah tertulis, apapun akan aku terima,, berdoa dan selalu istikharah dalam membuat keputusan.

14 ulasan:

Sally Samsaiman berkata...

mmg sangat susah nak buat pilihan

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Semoga dipermudahkan yer...

Liza Licha berkata...

:) menunggu ni palng tak suka.. hihi

Ija Rased berkata...

semoga allah permudahkan segala urusan

msredcheesecake berkata...

istikharah je kan...jawapan Allah paling tepat

Kisah Si Dairy berkata...

istikharah dan percaya dengan ketentuan Allah...Insyallah akan mendapat jodoh yang terbaik..

Azlan Strider berkata...

wahhh...ini memang situasi yang menimbulkan dillema..tapi sebenarnya cara yang paling elok ialah cara tradisional iaitu pro/contra untuk kedua-duanya..kalau sama jugak saya canagkan eda pilih disinun..heheheh

Regards,
-Strider-

Azlan Strider berkata...

situasi ini sememangnya membuatkan kita dillema..tapi saya sarankan, pilih siapa yang sayang eda lebih dan bukannya sapa yang eda sayang lebih..hehehe

Regards,
-Strider-

acik idah berkata...

Iskhh susah juga dipersimpangan dilema nie yerr.. apa pun K idah doakan eda dapat membuat pilihan yang tepat... atau pun hampir tepat.. :D

Cik Itah@RRP berkata...

salam. hmmmm..nak komen apa ar? aku pun tak tahu la yunk..huhu takda pengalaman macam ni lagi..
selaluny asyik kena lamar lamar dan lamar..dan aku pula selalu tak bersedia huuu :(

tapi orang selalu kata, kalau kita suka dua orang dalam masa yang sama, pilih yang kedua kerana jika benar kita syg yang pertama kita takkan jatuh suka pada yang kedua :)

lagi satu, jangan bertanya siapa yang kita suka tapi rasakan siapa yang membuat kita bahagia :)

Zara Nurhaidah berkata...

di lemma.. Yakin pada Allah.. mohon bantuan Dia.. =')

Cik Itah@RRP berkata...

salam. dear...i tag here ;
http://ramaramapendek.blogspot.com/2014/06/first-mini-giveaway-topup-by-mrsyatie.html

acik idah berkata...

Eheemmm.... Mana lama menghilang nie... ;)

Nadya Bubble berkata...

Doa paling penting ;)


**SALE SEHINGGA 4 JULAI 2014!!!
http://nadyabubble.blogspot.com/2014/06/sale-jualan-penghabisan-stok.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda