Tolong jangan tengok saya

Assalamualaikum

TOLONG..jangan tengok saya..Please, sebab saya rasa saya comel sangat kena tengok.. Heee... anak buah yang pertama dalam family aku. Rasa dah tua sangat coz naik pangkat dah jadi mak cik. Saja nak share moments dengan korang. Jom stalker.. :)
Echa "NUR AISYAH ZAIRAH" baru lahir dah tersengeh. heee.. 31.12.2013
Saya baru belajar bertiarap dan nak bergaya siket macam aunty.. heeee..
comel tak ada macam artis posing?
Yeahhhhh..jom bermain..saya dah boleh bertiarap
Saya mahu berdiri..dan saya berusaha mahu berdiri..
Dan saya sudah berdiri...
Saya dah boleh duduk
Ini pic new saya. Ibu take tadi..Terasa saya semakin membesar..saya dah 6 bulan, hujung bulan ni saya dah masuk 7 Habit saya gigit jari, ibu tak suka..tapi saya rasa macam comel jer..hihi

12 ulasan:

Asha Lya berkata...

Putih tembam lgi owhh ida biikin gerigitan nie hee comel

SalbiahM berkata...

comelnya..nak gigit-gigit pipi tembam tu..hehe

Sally Samsaiman berkata...

mata sepet...hahahaha :D

Unknown berkata...

Adoyaii... ini kalau dapat ke husband k idah nie... lunyai bb nie kena gigit satu badan... dia duka geram dengan budak montok2 cam nie... hehehe.. comel sangatt!

Unknown berkata...

Omo!! Kenapa comel sangatt?? hehe..
anne pun bakal2 jadi makcik jugak ni nanti.. hekhekhek..

sitirohaida berkata...

tembam nya dia..macam nak cubit je pipi tu..

Cik Itah berkata...

salam. alamak tembamnya..geram pulak aku tengok yunk..rasa mau cubit ja hehehe

kakitravelkhairuddin.blogspot.com berkata...

comel nya....

licha berkata...

alahai comelnyaa.. suka tengok baby girl tembam camni

Khir Khalid berkata...

eiii comelnya.. geram tengok.. :D

Cik nadya berkata...

alolo comelnyaaaaa =)

Unknown berkata...

omg.comellnyaaaaaa..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda