Tips menggunakan lipstik tahan lama

بِسْــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Assalamualaikum

* * * * *

Sedikit mukadimah tentang penggunaan lipstik. Pelbagai cara dan tips untuk membuat tampilan lipstik kita agar tahan lama. Sebelumnya, lipstik bukan sahaja menampakkan kita agar lebih kelihatan cantik, namun kita lebih berasa yakin dengan menggunakan lipstik. 

Kalau saya sendiri, lipstik memainkan peranan paling penting pada bahagian muka, tanpa make up pun saya boleh guna lipstik sahaja bila nak pergi jalan-jalan. Selain lipstik, lip balm juga boleh digunakan sama sekali.
In Malay, sebelum menggunakan lipstik, sapukan ais batu pada bibir anda, lapkan perlahan-lahan sehingga kering, dan bolehlah gunakan lipstik anda untuk membuat tampilan lipstik anda agar tahan lama. 

Jangan lupa cuba.. !!!

ٱلْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلْعَٰلَمِين

13 ulasan:

eimah siti berkata...

thanks for sharing...slama ni pakai lipstick, tahan 30 minit ja...lepas tu hilang...huhuh

siti zawiah berkata...

sangat berguna tips ni..tq.. :)

Asha Lya berkata...

Owhh gitu ja bha nnt lya Cuba buat

Sal Bee Yah berkata...

menarik ni...biasa pakai lip balm dulu before lipstick.

AINA ZAIRULNIZAM berkata...

'es' batu gituuu...

Norhasniza Khalid berkata...

ooo... biasa mama tenyeh air batu kat muka sebelum sapu bedak.. kahkah.. sapeunya ilmu pun mama tak tahu.. lupe da

Dilaella Ella berkata...

tips berguna.. tq :)

Mama Myja berkata...

Good Sharing

Salam Perkenalan dari mamamyja. Jemput singgah, komen and follow yer

CABARAN HARI KE-3

Muhammad Khairuddin Lim berkata...

nice sharing

acik idah berkata...

Betul ek huny? dah cuba dah? hehehe... jenuh la pagi2 nak pergi kerja kena cari ais dulu... :D

Cik Itah@RRP berkata...

salam. sy yakin dengan lipstik heee

Aqilah Azmi berkata...

Hrhu hehu thanks fr the tipsss hihik

h- Zinnirah berkata...

betul tu. selalu nak cepat terjah pakai lipstik atau lip balm je. penggunaan warna yg sesuai mampu menaikkan seri walaupun tak berbedak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda