Blog berubah wajah

Assalamualaikum

Sebelum ne template blog dah terjun ke bawah...hahhaha, rasa feed up sekejap sebab template dah rosak. Belek-belek, tapi tak dapat, cuma satu je cara penyelesaiannya, download template baru. So, macam tu lah saya buat dan seakrang mcm ne la hasil blog ku. Masih banyak kekurangannya, dan banyak yang perlu di edit lagi. Dah ada pengalaman, pas ne nak backup template dulu before nak edit sesuatu, karang macam sebelum ne la jadinya.

Apa pendapat korang tentang new blog aku ne, ada cute tak? heee, act tak ada masa nak bw blog korang, busy sangat hadap pc nak edit template ne, memang memeningkan betul lah. Tapi dengan kesabaranku terjadi juga blog cute ne. 

Awak meh sini..hihi
Alahai, rasa banyak sangat kekurangannya blog ne. Jangan mengata erk pasal new blog aku ne, terutama di bahagian komen, langsung tak cantik..dah berkali-kali edit tapi tak menjadi. entah apa silapnya, rasa macam geram sangat, lantaklah macam tu je, kalau rasa rajin sangat baru edit lagi. Orang nak komen pun, macam tak menarik gak kan box komen aku ne. 

Thanks kepada korang yang risaukan pasal blog aku ne. Tapi perlahan-lahan edit, ok lar tu kan...Still waiting nak buat pasal download template..Nak share dengan korang nanti macam mana saya boleh perbaiki template wigdet yang di fault. K assalam...


8 ulasan:

Vee berkata...

Uihh okay la nii :D Hehe. Cuma 1 masalah, loading quite slow.. Huhu. Nda tau la ni masalah line aku kalii.. Cuba tanya yang lain juga. Hihi.

Ina Amani berkata...

Yang baru ni pun dah cantik dah :D

norhasnizakhalid berkata...

cantik dear blog baru ni... :)
pink pink gitew...

Boleh jenguk mama di sini.. Mommy As Blog

Asha Lya berkata...

ok lagi eida pandai edit2 blog..kita langsung tak reti sangat hehe..pandai buat header ja ;D

Niena Reen berkata...

Wah, okey lah ni! Masih kekalkan theme pink ya! Header tak mahu tukar? :)

Khir Khalid berkata...

Tak pe.. pelan2 kayuh. Ini pun masih cantik.. terserlah kewanitaannya blog ini.. :)

OKje berkata...

Tak perasan pulak okje yg lama tu macamana.... janji mata kita berkenan....cantiklah tu Huny namanya...

Mizz Aiza berkata...

suka template ini.. sangat cantik warna pink.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda