WW: Anda yang mana

Assalamualikum
!*___*!


Mana satu pilihan anda

Semua terpulang dari diri anda sendiri


Note* Selamat beramal^^

24 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam eda.,
Akak nk yg ke kanan la sayang..

fragmenbiru berkata...


in Shaa Allah.. yg kanan pelu diamalkan..

Khir Khalid berkata...

Subhanallah.. sy nak merangkak ke kanan.. salam rabu eda.. :)

Asha Lya berkata...

maw yg kanan la..:)

Atiqah Wadiah berkata...

InsyaALLAH sdg berusaha ke arah kanan :)

Affy Afiqah berkata...

ika pilih yang kanan!!

Affy Afiqah berkata...

ika list huny eda dalam bloglist ika :)

y i e n berkata...

mudah2an yg belah kanan lah kan kite ni :)

Akupenghibur.com berkata...

jika di suruh memilih mesti ke kanan tu.,amin mudah-mudahan

kastari multimedia berkata...

Silahkan kunjungi WEB kita kakak :-)
buat anak-anak kakak yang mau belajar

https://play.google.com/store/apps/developer?id=Kastari+Sentra+Media.+PT

licha berkata...

hm.. tulah kan. asyik kejar dunia je .. huhu

TelingaBulat berkata...

kanan menjadi pilihan hati sampai bile2 ;)

Cik Itah berkata...

betul tu..pilihan ditangan kita :)

mselim3 berkata...

Assalammualaikum..hunyeda,

zaman dah berubah, kebanyakkan ramai yg FB.. daripada al-quran. Pape kejarlah keredhaan Allah daripada keredhaan hamba. Walaupun dia berunah.. tp kita ada kita sebagai hamba jgn lupa kan!.
Terima kasih hunyeda mengingatkan, kekawan.

mselim3

Mizz Aiza berkata...

kalau boleh nak yang ke kanan tu.. al-quran bekalan kita ke akhirat..

msredcheesecake berkata...

kita ni susah sgt nak ngaji, senang sgt nak ber FB... Kenyataan yang menakutkan...

Azhafizah MN berkata...

jomlah kita ke kanan. :)

Unknown berkata...

Kunjungan Perdana Dan salam kenal
Kak Huny. simak artikelnya Kak
Dan saya pilih yang Kanan walaupun
Pada gambar hanya 1 orang Namun
Saya Yakin tetap Pilih Alqur'an
Nulkarim terima kasih atas artikelnya
Salam silaturahmi dan salam sejahtera

Tanpa Nama berkata...

Artikelnya sangat memotivasi sekali
Buat saya Kak Huny thanks yah Kak

Invisible Me berkata...

Kuantiti tak menjamin kualiti, insyaAllah moga yg kanan jadi pilihan. :]

Aku pengembara berkata...

Mau kanan la tetapi perilaku kita tidak menunjukkan kita nak ke kanan.. Semoga kita dalam lindungan Allah dan diberi kekuatan untuk menuju ke arah yg lebih baik.. :(

FarahFerraDotCom berkata...

Of coz la nak yg kanan.. =D

Unknown berkata...

Jom semua..kita ke kanan...

norhasnizakhalid berkata...

mama mahu yang kanan, tapi jika kita bijak, yang kiri juga boleh membawa ke kanan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda