Dah kahwin ker Belum

Assalamualaikum...
Entry aku kali ini, sungguh membuatkan ku ketawa, apakan tidaknya, kemarin gak sudah berapa ramai kawan aku kat FB tanya aku ''bila kahwin", "Bertunang kar"....hahahak. Tergelak panjang......bukan apa, ini sebab status aku kat Fb lar buatkan semua orang tertanya2..huhuw.. Actualy aku belum nak berkahwin la korang, kalu eya pun, syukur sangat-sangat, hee..Amin benda baik takkan nak di perlambatkan? Sori la kepada kawan2 aku kat Fb yang tertanya2 sampai sekarang erkk...bukan tak nak jawab pun, cuma benda niy saya rasa belum masanya..hoh0...mengada2 la pula, gedik sangat dah kah ieda ko mahu kahwin niy...heee(berangan-angan di atas pelamin jap!)

S0 far, only my coretan..hahahk...

4 ulasan:

KaiSHu_HaiKaL berkata...

Tuan cantik mcm cynta Ieda ni kena la kawen cepat-cepat... kang nnt jadi rebutan dan fitnah orang lagi susah hehehe... seb bek aku dah kawen, klu x leh try wakakkaka

cynta ieda berkata...

tQ..kalu ada jod0h x kemana juga 2 kan..heee...tggu kena lamar gak ni ..hoh0...;)

Fendy Ahmad Thahir berkata...

kau nak kawin ieda.? kapan? x nak tunggu aku ke? hu huh hu hu... kidding, kidding hheheheheh

cynta ieda berkata...

kidding la sangat...hahahhaha :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda