Mencar! Karaja

Pertama sekali aku nak share kat korang yang aku niy 
excited sangat mo kerja... 
maklumlah, jadi penganggur ni bosan sangat, 
apatah lagi tidak tahu nak kerja apa...
last2 aku aply kerja JPN, kawanku yang suggest...
kot2 dapat kerja kosong..heee...
yang aku niy turun la bandar mo print borang JPN 2
Isi pa yang sepatutnya then hantar p alamat yang ditetapkan..
Akhirnya selesai juga kerja ku mo aply karaja niy dalam sehari.. 
kesana kemari dengan kawanku yang diberi nama ena 
yang always temankan aku kat bandar Lahad Datu 
if ada pa2 yang perlu aku mo buat...
selain itu, ada jugala aku cari kerja d internet, 
punya rajin mode ku mo cari kerja kan?? heee...
maklum saja lah, niat mo bantu family cari pendapatan seket..hee...
harp2 lah aku dapat keja JPN niy.. aminnnnnn.....


http://www.jpn.gov.my/iklan-jawatan-pembantu-am-pejabat-gred-n1-jabatan-pendaftaran-negara

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda