Kenapa erkk??

Assalam u alls...
Sapa sudi tolong saya..adakah aku seorang yang jahat..perempuan yang suka buat lelaki kecewa..perempaun yang tidak mengenang hati..adue..sekarang lagi pusing ni, sakit kepala..bukannya apa, aku dah buat lelaki menangis coz aku, perempuan macam aku ni dorang menangis, huhhh....takut juga dengar ayat ni, nanti kena karma...semalam dea nangis coz aku mintak putus..wuaaaa.....mengada-ngada sangat mo cerita semua ni..gua punya sukala, jari and kepala gua juga yang sakit..hahhaa...kenapa bisa yar dorang bisa nangis n sedih..aku bukannya perfect sangat pun..mMmmm...orang kata kalau lelaki dah penah nangis sebab perempuan, 2 means lelaki 2 sayang gila kat perempuan 2...Betulkah?? 
Entah betul, entah tidak, tapi aku dah buat kurang dari 3, lebih dari 3 orang lelaki nangis...haiyaaa....kah aku ni perempuan jahat...entahlah juga, kalu aku dah x suka dengan orang 2, aku main terus terang gak...buat apa nak simpan teruss....lainlah kalu aku pun ada hati kat orang 2..buat lelaki sekalian,, sori kye..aku bukannya nk wat korang nangis ataupun sedih ataupun kecewa mahupun x balas hati korang....tapi aku buat keputusan yang betul...untuk kekasih hati yang baru aku putusin...sori..sekarang ni pun aku rasa x percaya gak..kah, kejap-kejap lagi kita nymbung..hahak..palar macam.....gila-gila sudah
 aku niy,k arr dulu ..bye korang..sudi-sudilar singgah erk??

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda