Baju raya tahun ni

Assalamualaikum ;)
Dalam masa 2 jam lagi penduduk Sabah akan berbuka, especially yang tinggal dekat Lahad Datu. Horee~Ehhh Korang...korang..korang semua dah ready untuk baju Raya tahun ni? Maklumlah selalunya tarikh sebegini tukang jahit tidak akan ambil tempahan jahitan lagi, heee...Susah-susah beli yang ready made lagi senang, jimat masa n kos. ya tak???Nasib la baju I masih dalam proses pembuatan. hahaha

Ok..tahun ni I nak pakai baju jubah yang simple but menarik. Sekarang niy pun banyak sangat fesyen-fesyen baju. Entah mana yang menjadi pilihan. Nasib ada member sorang niy suggest suh buat baju macam ni...lagipun sekarang femes design begini.
taraaaaaaaaaaaaaaaaa......
Photo: Koochii Bear johhhh kayak gini kah eya?
jangan jelessssss
Canttik takkk? simple saja kan. tapi rasa macam menarik pula. s0, alang-alang dah berjalan sampai di Kamdar, singgah la beli kain yang 100% sama baju macam yang di atas ni.. harap-harap jadi seperti apa yang di harapkan, bukan korang tidak tahu kan, kalau bab-bab menjahit ni, ada gak yang tidak kena, panjang sangatlah, besar sikitlah, something yang rasa tidak puas hati. Memang begitulah risiko kalau nak buat baju. Alamatnya kena terima n bersabar sajalah. huhuw. Kalau tak nak jadi macam ni, kenalah beritahu tukang jahit tuh bagus-bagus, biar dea paham kemahuan pengguna. Nak macam ni kah, nak macam tuh. By the way, baju I tahun ni memag stalista gitu. heeee..
 The Endd....

4 ulasan:

Farrah MF berkata...

Wah, bukan main vogue baju raya :)
Akak singgah2 jln sini.

oshin berkata...

jahit sendiri ke ? terernyaaaaa

Unknown berkata...

@Oshin Kecik tak lah, suruh orang jahit.. hee

Zaza Iman berkata...

zaza pun minat style jubah skg =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda