Wordless Wednesday Malas membaca rajin mengomen

Assalamualaikum

!*___*!


FB Ustaz Dr Zaharuddin Abd Rahman




12 ulasan:

Unknown berkata...

"UZAR"

saya sih biasanya baca tapi kadang cuma sesaat saja, kalau sudah mengerti baru komen deh :)

Aya Zuki - Master Coordinator Shaklee Shah Alam berkata...

haha setuju..ramai sgt mcm nii..baca x habis lepas tu ngamukk..

licha berkata...

setuju sangat tu dear :) kalau tak baca tapi komen baik2 tak pe lah jugak kan

Unknown berkata...

Betul2...

sitirohaida berkata...

yup...betul tu..

MyCherita berkata...

saya setuju..ia melahirkan ramai 'pakar-pakar' tidak bertaulihah...

Fiza Aizzawa berkata...

lepas tu timbul la spekulasi2 pelik dan mereka-reka cerita.. fitnah sana sini.. baca dulu bagi faham, kalau tak faham tanya.. itu kan lebih elok..

kakitravelkhairuddin.blogspot.com berkata...

itulah pasal..

Dunia Zumal berkata...

Zumal pun setuju apa yang uztaz katakan tu :)

Mizz Aiza berkata...

apabila komen tanpa membaca terlebih dahulu mungkin akan menyebabkan salah faham..

PetakBunga berkata...

saja bw tgal komen..

lain org cerita, lain dia komen..

Khir Khalid berkata...

Ini disebabkan terlalu ramai sgt yg pandai2 skrng hehee.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda