Saya Nuratiqah yang paling comel

Assalamualaikum, salam sejahtera & selamat malam

Malam ni nak kongsi sedikit pasal anak pakcik aku
 yang memang cerewet punya orang.
Kalau boleh semua dea mahu benda tuh
tidak mahu kalah dan suka glamor..hihi
barangnya mesti pink kepinkgan gituh
tidak kiralah dari baju, kasut, beg, everthing yang dea rasa colour pink
tidak mahu colour lain selain pink..pink dan terus pink
berjumpa dengan saya yang kadang-kadang suka buat hal dengan bebudak
selalu buat dea jeles..buat dea geram dengan aku..wkwkwkw
pernah jugalah saya buat dea sampai menangis, jahat bebenor punya cauzen. heee
saja..nak tenguk gelagat dea. 
Adalah suatu hari ni, saya duk kasih tengok barang saya colour pink
nahh..terus kalau boleh dea pun ada juga benda tuh..hahahha, comelkan..
Dea ni baru umur 4 tahun lebih.
Tapi gaya sudah macam remaja
mahu itu..mahu ini..
terpaksa lah juga d turuti semua kemahuannya
korang tenguk sendiri la posing dea bergambar ni
hehehehe

p/s Nuratiqah semoga jadi budak yang solehah nanti besar 

2 ulasan:

Zaza berkata...

kecik2 suka bergaya dea ni =) comel

Yumida Huda berkata...

comel la dia ieda..ni kalau dah besar kompom dia cantik
kulit putih melepak
yumida pun ske kaler pink gak..hehe

tag ieda..meh join sama2 klo ieda free:

http://umikasum.blogspot.com/2013/08/back-to-basics-giveaway.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda