Rumah Terbalik Borneo

Assalamualaikum

* * * *


Rumah Terbalik Borneo. Ini yang pertama di Asia Tenggara dan juga yang ketiga di dunia. Terdapat di Tamparuli SABAH. Tempat persinggahan pelancong, tak lengkap rasanya kalau tak singgah bila bercuti di Sabah.

 Perbualan di antara emak dan saya :-

  * * * * *

Saya : Mak jom p rumah terbalik
Emak : Nak buat apa
Saya : Tengok barang terbalik dlm rumah tu
Emak : Alah, tak payahlah..kasih terbalik gak pinggan mangkuk, baldi, kerusi cermin, di rumah kita. ahahaha
Sya : Blurr.. Ok mak..hahahhahahaha

Punya senang jawapan mak aku ne, tak payah susah-susah bazirkan duit pergi rumah terbalik, kasih terbalik sj barang-barang dalam rumah, berfikir...Camnelah nak terbalikkan peti ais kat rumah tu. heeehehe...

Note : Orang Sabah, siapa dah pernah pergi, saya duk KK pun tak jejak lagi kat sana. Heee



11 ulasan:

Muhammad Khairuddin Lim berkata...

wah...terbaik.

Anne Nurain berkata...

pernah limpas jak.. haha..
tepi jalan ja ni kan? hari lalu sini mo balik ld, banyak tul keta..

Mazni Munawar berkata...

woahh kreatif :o mcm mane nak masuk eh? pintu pun terbalik. heheh

Ninaa Hassan berkata...

wah hebat.
haha mak akak lawak :)

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Kat dalam rumah tu semua terbalik ke?

msredcheesecake berkata...

Akk teringin gak nak ke sana

RDZ Z berkata...

sempoilah mak eda...he..he

azifah yazid berkata...

mcm best je rumah terbalik huhu

Khir Khalid berkata...

Sempoi jugak rumah cenggitu.. :D :D

Affy Afiqah berkata...

unik, teringin juga nak pergi tapi entah bila ahahahaha

Asha Lya berkata...

baru sekali ja sy terpigi cna tu ida..ok la juga cuma lya sibuk begambar ja :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda