Cuba Untuk Melupakanmu

Assalam k0rang semua... Ari ni saya nak buat coretan lirik khas tuk some0ne yang tidak pernah mo menghargai..huhuw...S0ri la erk, special for yew...

Pernah sudah ku cuba tuk melupakanmu
Namun aku tak mampu 
Telah ku coba untuk jalani semu  
Namun..Berulang kali kau khianati
Sakit ini coba kau pahami

Aku punya hati bukan tuk disakiti
Aku akui sungguh beratnya
Meninggalkanmu yang dulu pernah ada
Namun harus aku lakukan 
Karena ku tahu ini yang terbaik
Ku harus pergi meninggalkan kamu
yang telah hancurkan aku
Sakitnya...sakitnya..oww sakitnya!
Cintaku lebih besar dari cintanya
Mestinya ko sedar itu
Bukan dea, tapi aku

Begitu burukkah aku ini
Hingga ku harus mengalah
Pernahkah kau merasa jarak antara kita
Kini semakin terasa setelah kau kenal dia
Aku tidak percaya aku sanggup putuskan
Indahnya cinta kita yang tak ingin ku akhiri semua ini
Aku tak mau lagi melihatmu
Aku tak mau lagi ingat dirimu
Sudah ku putuskan meninggalkan dirimu
Tak pernahkah kau sadari akulah yang kau sakiti
Sekian....

15 ulasan:

Muhammad Zizi Hafizzie berkata...

Sedih nye. :( mendalam gk maksud.. heee~~ :(

cty aisah berkata...

wah,,~you touching my heart :)

Miss Sue berkata...

sama la :'( .. sue tengah hadapi sekarang :'(

cynta ieda berkata...

dunia lelaki sue...memang dah mcm 2..hihi..sabar kye...ngee~

cik faez berkata...

waa . jiwangg nyaa .. hehe

Carl Lesmana berkata...

really touching :(

Carl Lesmana berkata...

really touching :(

Fauzi Ramadhan berkata...

sangat menyentuh hatiku,,

cynta ieda berkata...

@Fauzi Ramadhan.. tEnkiu...hee

Encik H berkata...

*semua

twinscraftlife berkata...

Hi! 안녕하세요~~! please do visit our blog! we sell
purely handmade products such as pouch,
earrings, cards, hp strap, cute items!
쇼핑하시면 더 감사합니다~~^^
http://twinscraftlife.blogspot.com
http://thesoaplicious.blogspot.com

baby N berkata...

ndukk... chill babe :)

Fendy Ahmad Thahir berkata...

hebatnyaaaa kau menyatukan lirik itu.. dengan cinta semua pasti bisa. . ...

cynta ieda berkata...

@fendy lalalalala..hebat kan? huhu

Nurin Nadhirah berkata...

menyentuh perasaan ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda