Family Kecoh

Assalam...

Nak buat entry baru pula...mengenai keluarga yang keributan...hahahak...ni bukannya nak mengata mengenai family sendiri, tp nak kongsikan seket ngan korang ni..Hal ni bukan berlaku ari ni, dah 2 ari lepas kot, tp apa salahnya kalu dah lepas kan? Keluarga aku ni memang kelam kabut n berantakan "huru hara" sikit. Maklum gak la kalu family besar yang berkaitan n saling berkaitan satu sama lain..heee..Ari ahad lalu saya ada p Sandakan ada kenduri akikah causen. Agak-agak dalam 20 orang kot family penuhkan bus..Yang hairannya niy, dalam 20 tu tdk ada satu orang pun yang tahu rumah causen kat mana..wkwkwkkwwk~Palagi semua kecoh dalam bus 2..ada yang kata belok kiri, kanan, depan, belakang, huhhh...nevermind..hahaha...Senang kata kami sesat sebenarnya..20 minute macam 2 la kami habiskan masa mencari rumah causen 2..papun kami sampai juga dengan selamat...hahahhaak...


5 ulasan:

Qaleshya Umairah berkata...

haha.. lawak laa ! ramai ny ahli family ! ^^

Qaleshya Umairah berkata...

Btw.. Sabahan blogger jumpa kat cni pulak.. hehe. Follow awk dear.. sambil checking entry kat cni ! ^^

cynta ieda berkata...

thnks qaleshya...hee..ya memang mcm 2 kalu ramai family jadi ribut C...wwkwk~bloger Sabahan boleh bha..

asmira surianie berkata...

lawaknye......
tak boleh bayang la mcm mane
keadaan dlm bas tu...hehe
mesti kecoh gile

cynta ieda berkata...

@amira kecoh+hura hara sangat....tp ada causen tension..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda