Tunggu depan pintu tauu!!!!

Assalamualaikum..salam ceria.. :)))))

***********

Teringat masa school dulu form 4&5 kat Teknik Leads...

asal habis preb"stdy malam" mesti suh temankan kawan depan tandas..

tidak pun depan pintu...jap-jap panggil nama..mahu pastikan lah tuh, kalau kawan 

memang still menunggu...ahahhaha...ketara..penakutnya...

bukan takut, serrrammmmm....heee...

maklum sajalah duk hostel. Lain lagi cerita-cerita hostel yang 

memang selalu gak di dengar..yang negetif juga di ambil..huhu

Rindunyaaaaa.......

5 ulasan:

Pykaa Pdott berkata...

Haha pnah jadi kat diri sndiri jugak . Smpai skrang pon still jugak pnakot . Hehe

Shark Kay berkata...

kira ok lg ler kt hostel.
kalu kt kampung lg ler.
jenis tandas kt luar.
hehe..
tringat plak time johan ngan hantu kak limah.

Tetamu Istimewa berkata...

Hahahaha... memang tak dinafikan. Inilah kerenah masa budak-budak.

syana mizwateva berkata...

haha.majoriti bdk hostel mcm ni..

P/s: done following u

Khairunnisa' berkata...

Ada certain times, saya perlukan seseorang untuk meneman. Bukan takut akan benda-benda ghaib cenggitu, tapi takut akan manusia-manusia yang kejam ni.

Nisa'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda