Feeling habis

Assalamualaikum dan Selamat Malam u alls..
Dah makan kah k0rang niy? Asyik duk depan pC gak layan fb...Jangan x makan sudahlah..nanti x larat nak layan orang chat kat fb plak..hihi~maCam tahu2 gak aku ni kan.

Happy dapat dengar suaranya Mr J aku ni..yalah dah 3 hari aku try contact x dapat contact dea..rupanya hpnya hilang kat rumahnya juga..aiy0o..apa nak jadi dengan dea niY..ada gak yang x kena..itulah, inilah..x habis-habis masalah yang menimpanya..sms kwn dea, katanny hp dea hilang, kau gak yang x hilang..punya kelakar ayat kawan dea ni..hahaha..tersentuh pUn ada jga..ek elleh, feeling la pula anak s0rang ni..

Sekarang semua orang dah demam wayang "Setia Hujung Nyawa" kan..kan??..termasuk aku sekali..sweet tenguk wayang niy..terbayang bf sendri pUn ada juga..hahaha..watak Zain ni mengingatkan aku sama Mr J aku sorang niy, kuat menyakat orangnya, panas baran sikit, kuat jeles yang penting romantik n penyayang...hihi... sebiji sama watak dea. 2 yang aku suka sangat tenguk wayang ni..nak tenguk lakonan diorang aku rasa biasa gak, cuma wayang ni yang membuatkan semua orang nak tenguk sweet n romantik. .
Maafkan diriku 
Melukakan mu
Cinta jangan engkau pergi
Jauh dari diriku lagi
Sesungguhnya cinta kita
Setia ke hujung nyawa

#Tapikan mcm perasan betul la aku malam ni, ada yang meluat baca entry aku kali ni, huhuw..komen sapa yang meluat baca erk...k Daa...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda