Voucer BR1M dah dapat

Assalam..Tahniah anda layak menerima Br1m..yuhUUu..!!
Sapa nak bagi duit rm500 kan. Percuma-percuma dapat duit dr kerajaan.hee~senyum sinis~
*rakyat di dahulukan ok*
Esok rasanya nak ganti dengan tunai sudah ni.. Jeles tak k0rang napa saya dapat Rm500 ni.
Act, terkejut juga tadi nak ambek niy, coz dorang kata batch 2 utk yang Rm250 tunggu akan datang minggu sterusnya. Agak blur juga, sebab awal-awal sebelum nak ambek voucer ni dah ada nama terpampang besar okeY~!! siap no Ic segala n alamat rumah..Sekali semak nama d batch yang Rm500, tetiba ada pula nama aku terselit kat situh..muahahaa..ketawa lebar aku d buatnya dapat Rm5oo. Kalu nak d fkir aku x penah apply yg 500 ni, 250 memang adalah..hahahahaha...rezeki aku kot kan...Alhamdulillah..ngehh~ngehhh..jeles lah tuhhh~dah tuntut esok, rasanya nak beli baju, beli kasut, tudung, beg, handphone, laptop, kereta, rumah....hahahahahahk..sukup tak duit aku ni..?kereta mainan cukup la kot..hee..jangan nak perasaan k ieda..ko kerja la dulu baru beli kereta sendri..wkwkwkkw
The endd~Daa :)

3 ulasan:

Rahmad Mat berkata...

kasi habis kt kedai buku popular centre point..hehe

Yumida Huda berkata...

banyak tuuuu..alhamdulillah..rezeki

tag awak:

http://umikasum.blogspot.com/2013/02/contest-blog-paling-gempak.html

http://umikasum.blogspot.com/2013/02/segmen-siapa-blogger-bertuah-by-anak.html

Lina berkata...

rezeki tu syg!!

aq dpt 250 jak.. ko ada bg masuk tanggunagn ka?? aq teda plak.. sbb tu dpt 250 jak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda