Gong Xi Fa Chai


Selamat Tahun Balu China ouh...Lai..lai..mintak duit ampau..heee
Gong Xi Fa Chai kepada Mr J yang berbangsa china mix, but muslim ok!!..
Mesti banyak limau kat umah dea skrng ni. Teringin nak makan limau pula..nyum~

Tetiba teringat pula time aku ma kawan aku sambut Tahun baru cina kat umah dea sehari.
Makan dengan family dea satu meja d penuhi dengan limau cina yang manis, aku lagi yang memang suka makan limau cina, kalu limau melayu ni lain skit, susah nak kupas kulit limau tu. hahaha
 Untung la tuan pUnya badan dapat merayakan 2 sempena dalam satu tahun.
Hari raya dengan tahun baru china. 
Itulah kelebihan bagi orang yang kahwin campur "bangsa lain" ni..

K la lu, kepala dah berdenyut niy, datang migrain lagi time mcm ni, di tambah lagi tadi mnjaga anak-anak jiran yang nakal d sebabkan umah aku ni sibuk membuat kuih-muih utk majlis kahwin abg aku nanti. Nak tidur supaya dapat hilangkan sakit kepala ni. 
Assalam..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda