Lyric lagu Doaku utkmu Sayang


Kau mau apa, pasti kan ku beri
Kau minta apa, akan ku turuti
Walau harus aku terlelap dan letih
Ini demi kamu sayang

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di surga nanti

Tahukah kamu apa yang ku pinta
Di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di surga nanti

(Tuhan tolong aku, juga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di surga nanti

p/s Juz 4 yew...;)

5 ulasan:

::ini belog saya . cinta hati saya:: berkata...

macam best je . nak dengar lah . hihihi :)

Waazin Aiman berkata...

Cantik blog dia.. mcm tuan punya blog.. hehe singgah2 melawat blog abg pulak ye..
http://waazin.blogspot.com

Yumida Huda berkata...

bukan lagu azlan ker? yg rock2 tu..

tag sis:

http://umikasum.blogspot.com/2013/02/short-segmen-by-nurirwane-miwaa.html

cynta ieda berkata...

@Yumida Hudabukanlah dear..ni lagu Wali Band.~

cynta ieda berkata...

@Waazin Aiman tenkiu ya...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda