Bengang Betul lah

Rasa macam nak patahkan gak pensel ni tau..! Hai...sori gua bengang ni. Bengang dengan perkara remeh. 
Kalau ya pUn x mahu campur adukkn masalah, aku paham juga kalu d kasih tahu. Bukannya sekarang aku kenal sama kau. Aduhai,,, Mahu d explain panjang-panjang pUn teda mode..Nah kan, dah kena tempias kemarahanku. Susahlah nak explain macam orng yang terlebih matang niy..uHHHhhhh...Bengannnnggg..

2 ulasan:

Mohd Lokman Bin Ramli berkata...

sabar..

MN berkata...

chill chenta chill hikhik ;) kalau nda sabar sudah kau hantam jak bha bagi puas hati haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda