Konvo vs kawan

As Salam & peace be upon u. =D
Rasa macam cepat gak masa berlalu kan, yalah dalam 2 minggu lagi aku akan konvo di Politeknik Kota Kinabalu. Dah habis study rupanya aku ni, tapi belum graduate lagi. ahakZ... tidak sabar rasanya ingin kutemu kengkawanku masa aku study. Kawan yang sentiasa bersamaku saat sedih, gembira mahupun ada masalah. Tidak sabar mahu togeh "bergosip" dengan kamu. Mesti banyak cerita yang ingin diorang kongsikan ni. Semua orang tidak sabar mahu konvo, pegang segulung sijil diploma, tapi aku ni tidak sabar mahu jumpa kawan-kawan ku, sebab ini sajalah peluang yang boleh membuatkan kami berkumpul semula. Masing-masing pun dah ada hidup sendiri kan. Mesti nak share juga cita korang. he..hee

Jum kenal kawan Sa










Cumel-cumel kan semua..heee.. Miss u alls
*Jangan marah, pic aku curi kat fb korang..ngeeee..*

1 ulasan:

pha is berkata...

selamat bergraduasi... ha ah, kawan smua cumel2.. dh berpunya kah smua..? hahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda