Jari melecur semasa menggoreng

Assalam. Hari ni nak cerita pasal jari yang dah terkena minyak panas. Bukan sekali bukan dua kali, tetapi banyak kali terjadiiiiiiiiiiiii~Kata syuib sepatuh~hahahaha. Semua orang pun pernah kena minyak panas semasa menggoreng mahupun memasak bukan. Yang  tidak logiknya aku terkena minyak panas semasa menggoreng telur..hahahaha..telur gak pun ieda..aiyaaaa..apa mcam nak jadi isteri untuk suami tercinta ni..kena belajar lebih ni pasal cara memasak yang betul.
 hukhukk..pedihh siotttt, apa lagi cepat-cepat letakkan colgate supaya kurang sikit pedihnya tuh.
Rasa macam melecur sudah jari yang d jaga ni. Ini baru jari, kalu kat neraka tak tahu lah melecurnya macam mana, tidak nampak rupa kottt...euuuwww...semoga d tempatkan dengan orang yang beriman.
Kalu dah pecah lecur nya niy, conform pedih terkena air. Adue, nasib tidaklah besar sangat melecur. Saja share cerita kosongku. Kot-kot korang pun rasa pedih bila tenguk lecurannya ni. hahahak..jahatnya...k Assalam

8 ulasan:

Nao Mei berkata...

hahaha.....no...no...jangan bilang cik akak tak pernah kena minyak panas nie...hihi...:)

AmyZana berkata...

Lol saya jarang memasak. Jari tangan tak pernah melecur XD

Seneorita Baharin berkata...

bukan sekali bukan dua kali tp berkali kali terkena kan, hehe, sama laa kte, :D semoga jari awk cpt baek eyh dear.. :)

cynta ieda berkata...

@Seneorita Baharin tenkiu dear..:)

Dear KHY berkata...

kita selalu kena time nak goreng ayam. tapi takpe dh lama dh biasa :)

Arai Lekir berkata...

boleh masuk audition master chef musim ke-3 ni..hehe

Yumida Huda berkata...

ngeri tgk pic tu
sy pn slalu gak melecur..cuai..hehe

Nana Ameer berkata...

Auchh , mesti sakitkan,, kesian nya dia :'(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda