Kurus

Assalamualaikum

!*__*!


Kenapa kau kurus sudah??? kenapa kurus??? Persoalan yang sering di tanya ...Hurrmmmmm...kenapa kenapa....sebenarnya bukan saya tak nak kurus, tetapi asyik-asyik orang kata begitu macam sedih pula. macam tak makan pun ada. hahahaha..ermmm, ada siap kata, makan hati ker...?xox0

Saya pun tak pasti yang saya ne dah kurus. hahahaha...kalau nak di kata diet, tak juga...makan pun banyak juga. Kenapa erk...? Alah tak nak kurus sangat..nanti macam apa jer..ini lah manusia yang tidak pandai nak bersyukur macam saya..heee..ok, mula setakat ne saya nak berusaha gemukkan siket..hahahaha...

7 ulasan:

✿LiyaNa RoHazi✿ berkata...

saya pown kurus. . mkn byk mna pown bdn tetap maintain

PakcikLie PCL berkata...

proses metabolisma awak tinggi... bagus a mcm tu Hunyeda..tak akan risau kegemukan badan hahaa.

Tasha Aqisha berkata...

bgntung jgk pda thap metabolisma bdan...

Vanessa Ricky berkata...

Best apa kalau maintain kurus.. Mcm kita ni senang sgt nak naik kot!! Hhuu..

Asha Lya berkata...

lya pun kurus juga ieda..susah nak naik badan :)

Wan Maruzen Wan Husain berkata...

kurus kalau sihat takpe dik...

acik idah berkata...

Kurus sangat tak cantik... gemuk sangat pun tak cantik... so sedang2 sajaa... :D usaha kay... bukan senang nak cantik dik oiii!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda