Therorist atau terjunan

Assalamualalaikum

*********

Embedded image permalink

Therorist atau terjunan, macam-macam spekulasi yang terkeluar dari individu masing-masing. Malaysia di gemparkan dengan kehilangan kapal MH370 yang menuju ke China. Sampai sekarang masih dalam proses pencarian. Rasa sebak dan sedih bila dengar berita sebegini. Teruskan bersabar buat semua keluarga yang terlibat. Kita tidak tahu semua ini akan berlaku, sebab semua itu sudah tertulis. Di minta semua rakyat Malaysia untuk solat hajat dan sama-sama berdoa untuk semua ne.


Nak cakap banyak pun susah juga, sebab takde lagi berita yang betul-betul fasih. Tapi semoga semuanya selamat. Walaubagaimanapun kita tetap akan meneruskan penerbangan dan teruskan kemana nak di tuju,sebab benda-benda macam ne kita memang tidak akan tahu berlaku atau tidak. Pray 4 MH370...!!1


Note* Pengumuman pemenang dalam proses

3 ulasan:

Khir Khalid berkata...

Mcm2 spekulasi menjadikan keadaan semakin tak tenteram.. kesian kt keluarga mangsa kan..
Sama2lah kita berdoa agar dipermudahkan segala usaha pencarian & diberi ketabahan kpd keluarga mangsa dlm menghadapi situasi sukar ini.. aamiin

MyCherita berkata...

Jangan berhenti berharap dan teruskan berdoa agar pesawat Malaysia Airlines MH370 berjaya ditemui.

Siti Zara Nurhaidah berkata...

Kena hati2 dlm stiap mklumat yg d baca.. xtau sumber.. lbh baik diam. Kasihan pada ahli kluarga mgsa.. mm.. mcm2 spekulasi timbul..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda