Meluah hati terpendam

Assalamualaikum

!*___*!

Pernah kah kamu bayangkan kalau dahulu seketika kawan yang sebenarnya mengenali diri kita rupanya memendam hati dan perasaan yang cukup lama. Dan apa akan jadi kalau tiba-tiba kawan kamu itu meluah sama kamu, sedangkan kamu sekarang mempunyai bf yang cukup lama kamu kenal. Dalam 6 tahun dia pendam dan baru sekarang dia cakap. Korang rasa apa perlu di buat arr??

Terkejut seketika sebab tak di sangka-sangka aku orangnya yang dia maksudkan. Sebelum ne dia Cuma bagi klu gak. Ermmmm….cukup sekian lama dia pendam. Dia bagi klu macam ne “ Katanya kawan dah lama tapi rapat baru sekarang” Tapi why….why baru sekarang kan?

Terdetik juga, kenapa lelaki ne susah sangat mahu luahkan. Takut kekecewaan sebab di tolak atau tidak percaya diri. Kesimpulannya di sini, kalau kita suka seseorang tu, baik terus terang gak, sebab sakit gak kalau di pendam. Baik atau tidak keputusannya terserah, at least kita sudah beranikan diri untuk sesuatu yang kita suka @ sayang.


Gempar, perangi rokok
Dapatkan kerja lebih baik
Rebat utk pemandu
Ketinggian Eyad

4 ulasan:

Asha Lya berkata...

agaknya takut di rejeck kot :)

acik idah berkata...

Tidak semua lelaki itu berani... especially yang berkait soal hati nie... :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) berkata...

mungkin dia takut ditolak..

Khir Khalid berkata...

Mungkin risau di tolak sbb dia mmg suka sgt tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda