Rahsia tahi lalat di mukaku

Assalamualikum
!*___*!

Hari ne terdetik nak buat entry berkaitan tanda tahi lalat. Jadi dengan buat research di muka cari sendiri tahi lalat kat mana kedudukannya. ahahahaha. So Ini dia rahsia tahi lalat yang ada di bahagian mukaku. 

Credit pak Google

PIPI KIRI

Ini menunjukkan kamu mempunyai ramai teman. Mungkin kerana kamu seorang yang peramah dan tak sombong. Kamu juga tak kisah berkawan dengan sesiapa sahaja asalkan ikhlas.

PIPI KANAN

Kamu sentiasa menjadi pujaan ramai peminat dari jantina yang berlawanan. Tidak hairanlah jika kamu mudah mendapat pengganti walaupun baru sahaja putus cinta.

PADA HIDUNG

Tahi lalat di bahagian ini menunjukkan kamu ini cukup bernasib baik dan murah rezeki. Kebanyakan mereka ini mampu hidup senang-lenang.Bertuahnya badan!

Alhamdulillah, semua baik-baik sahaja. Promote siket.. mari join GIVEAWAY saya.. Banyak hadiah menarik GA santai Hunyeda ..




17 ulasan:

Farhah Nasuha berkata...

Saya punya di bawah hidung ? Dekat hidung jugak erk ? Haha . Kalau betul , amiin ...

nadzim bakri berkata...

Saya punya penuh kat kiri
hahaha....memang pun bnyak kawan
nice and funny entry la..kihkih

Yumida Huda berkata...

yumida ade satu tahi lalat..kecik sgt2
kat bawah bibir kiri..
Custom Made Sticker Kereta menyerlahkan kreativiti anda!!

Farah Arina berkata...

baru sekarang tahu. heee thanks for sharing :)

Aniq Bukhary berkata...

Saya plak dekat dahi.. hahaha. petanda apa tu? :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) berkata...

kat pipi kiri dan hidung ada tahi lalat.. hehe..

Akeyla Azmi berkata...

ihihihihiks
betul lah tu qila dkt kiri eheh

Abak Lorong Cinta berkata...

Ada rahsia..hehe..baru tahu

Khir Khalid berkata...

wahh.. sy mmg ada tahi lalat di hidung.. :)

Invisible Me berkata...

Banyak juga kat bahagian muka. Hee

ros_reeza berkata...

ok, tak ada tahi lalat kat area tu.. hihi

adyna berkata...

Akak bwh mata , apakah maksud??? Hihi

PakcikLie PCL berkata...

sy punya tahi lalat tersorok tepi hidung sebelah pipi kiri...

Hafiza AizZawa berkata...

Fiza pun ada pipi kanan dan idung.. hehe.. kire bertuah la nie..

Azhafizah Md Nor berkata...

tahi lalat pemanis muka orang kata :)

Affy Afiqah berkata...

nak kena belek cermin semula ni..sb tak ingat pula ada tahi lalat ke x kt muka sendiri hoho

acik idah berkata...

Kalau tak ada tahi lalat kat muka tu kiranya kurang bertuah la yer... huhuhu... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda