5 perkara wanita mahu dari lelaki

Assalam
!*__*!


MASA...Eya tahu ..bukan senang lelaki tu nak memberikan masanya dengan wanita..apalagi kalau setakat bual kosong. Tapi busy macam mana sekalipun kalau ambil peluang satu minute, hanya setakat menanyakan khabar si wanita tu, bukankah si wanita itu akan berasa dirinya berharga. Takkan la dalam 24 jam, busy terussssS...xox0

TELINGA.. selalunya wanita ne, mahukan pendengar yang setia..paham jelah wanita ne kuat membebel..ada je benda yang nak di ceritakan..Pahamlah si lelaki ne memang malas bab-bab macam ne..luahan perasaan la katakan..Tapi kalau saya, mr J yang paling banyak bercerita berbanding saya..Memang telinga ne khas untuk mendengarnya. Curheart la katakan..hihi

MULUT..untuk berbual mesra..wanita ne suka sangat kalau lelaki tu sering cakap benda-benda yang mencairkan hatinya..alahai...wanita mahukan lelaki yang pandai berkata-kata..tapi tidak semua wanita macam ne ok.

HATI..wanita sangat-sangat mahukan hati si lelaki untuk merasakan cinta darinya..dia tak nak hati si lelaki itu berada dengan wanita lain..wanita kalau boleh, cuma mahukan hati yang betul-betul tulus dari seorang lelaki..tapi adakah lelaki yang macam tu sekarang.?

KEJANTANAN...yalah.mana ada lelaki yang lembut kan..hahaha..lainlah kalau pondan..wanita sangat-sangat mahukan lelaki yang boleh menjaganya..bukan sahaja menjaga keselamatan, malah menjaga maruah seorang wanita itu. Kejantanan nya boleh memberikan si wanita itu sentiasa berada dalam keadaan selamat berada di sisinya.

15 ulasan:

adrianna syaz berkata...

Yep2 betui tu nunyeda..tp sllu mmg x pnh ckup la semua perkara yg kita nk ni..kekdg satu je yg mngena..huhu

Lieya Von Jay berkata...

tapi ramai lelaki yg still xpaham kan ^_^

Khir Khalid berkata...

Wahh.. bagus ni.. :)

TeTo YakSa berkata...

BetuL tuu.. hohohoh..( uisehhhh..padahaL aku lelaki)

Asha Lya berkata...

betul tu eida semua diatas...tambahan lagi caring hehe

Hunny Kitty berkata...

rasanya macam ada kena tambah lagi ni..mengikut peredaran zaman.. DUIT

Cik Itah@RRP berkata...

betul tu yunk..itu yang sy mahu hehe

Mizz Aiza (Dunia Kecil) berkata...

betul tu adik.. harap semua lelaki memahaminya..

Eda Johari berkata...

betul tu.. wanita sebenarnya nak perhatian. Tp susah nak dpt lelaki cmtu skrg ni..kan?

Anne Nurain berkata...

setuju.. hehe..
pompuan suka lelaki yang boleh jadi pendengar yang baik.. hehe..

Invisible Me berkata...

Perempuan ni berjiwa sensitif. Dia mahu perhatian orang yang dia sayang :)

Vee Lea berkata...

Haha mls melayan hal cinta dah XD

Akeyla Azmi berkata...

AMBOI KEJANTANAN hahahhaahhaha

that word is sooooo powerful huhuhuhuhu yes. true true true!!! x

Pha Is berkata...

banyaknya yg wanita mahukan dari lelaki.. hehehe

Hafiza AizZawa berkata...

betul.. lelaki nie bkn sng nk mendengar.. kne pandai tarik perhatian dia.. kalu tak bercakap sorg2 la kite..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda