Contest SEO Eridy

Assalam
!*__*!

Hari ne ternyata saya ingin memberanikan diri untuk join satu contest dari blog Eridy..Kalau nak di ikutkan syarat contest ne simple je seperti blog Eridy yang super duber simple ..secara peribadinya blog beliau ne memang sangat ringkas...rasenya macam blog baru kot. ramai blogger yang join contest ne sebab ia berkaitan seo..Blogger baru macam saya memang kurang tahu pasal seo ne..tapi saya semangat nak join sebab nak tahu skill seo saya sendiri..hehe^^

Seringkali saya mendengar perkataan SEO dari mana-mana blog. Tapi saya memang tidak paham sangat tentang SEO ne, dan sebab contest SEO Eridy saya banyak research mengenai SEO. SEO adalah singkatan bagi satu terma teknologi maklumat iaitu Search Engine OptimizationSEO adalah satu cara yang digunakan untuk penarafan senarai carian sesebuah laman web bagi carian tertentu dalam laman-laman web enjin carian dengan menggunakan teknik-teknik tertentu yang bersesuaian dengan tata cara sesebuah laman web enjin carian tersebut. 

Dengan Contest SEO Eridy, blogger akan berusaha memperlihatkan teknik-teknik SEO masing-masing dengan tersendiri untuk mendapatkan kedudukan senarai carian di laman web.

Ini serba sedikit tentang blogger Eridy
  • Nama beliau of course Eridy..Beragama Christian dan Anak kelahiran Sabah..Same as me...kita serupa^^
  • Masih 24 dan berminat dalam pelaburan, programming debug, bekerja sebagai IT Techinician.
  • Hobi beliau suka melayari internet dan bercita-cita hendak menjadi IT Engineer..tapi sekarang ne beliau tak nak pusingkan kepala pegang kerja lain
Info berkaitan Contest SEO Eridy

Syarat-syarat

  • Contest berdasarkan keyword “Contest SEO Eridy
  • Entri mengikuti kreativiti tersendiri .

Hadiah

  • Tempat pertama : Wang tunai bernilai RM200
  • Tempat kedua : Wang tunai bernilai RM100
  • Tempat ketiga : Wang tunai bernilai RM80
  • Saguhati : Wang tunai bernilai RM20 x 6 pemenang

Pemenang akan dipilih berdasarkan carian di Google.com dengan menggunakan private browsing pada 31.12.13.
Kalau nak join juga terus ke Contest SEO Eridy ....harap-harap tuah ada di sini..hihi








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda