Mencari Sabahan Blogger

Assalam
!*__*!


Selamat malam readears

dan selamat di lena mimpi..hehe

rasa macam nak kumpul je blogger Sabahan ne

semenjak review blog Anne hari tu

banyak pula terserempak di alam maya ne budak Sabahan

tak sangka kan..ok, siapa rasanya dia blogger Sabahan boleh korang tinggalkan link kat ruang komen

sebab saya nak buat member Blogger Sabahan..kot-kot ramai budak Sabah

selamat bersabahan..buli bha kalau kau..ehee^^


:Note* Please leave ur comment as "Link Blog dan nyatakan Sabah dari mana"

12 ulasan:

Aefa Aerisya berkata...

sarawak tak boleh? kite kan jiran :D hihi.. ok gurau je.. ^_^

Unknown berkata...

hihi...cik akak blogger comel dari sarawak...sarawakian blogger....tidak termasuk dalam senarai..hihi

Aku pengembara berkata...

Ehem.. ehem.. Lapor diri sini . :D

Unknown berkata...

Go Go Sabah.. :D

kakitravelkhairuddin.blogspot.com berkata...

salam blogging...

Asha Lya berkata...

kita la dari Sabahan hehe from beaufort ;)

Unknown berkata...

saya blogger sabahan..baru saja menceburkan diri dalam blog ni...asal dari papar...

Mizz Aiza berkata...

akak dari perak.. hehe.. tak dapat join..

Unknown berkata...

saya BUKAN blogger sabahan... :D

jangan maree aaa...

randomlyally berkata...

Saya..saya.. Pitas Lahad Datu jalan terus....! :)

Pha Is berkata...

penang x nk ke..? hehehe

Fiza Aizzawa berkata...

saya bukan blooger sabahan.. hehe.. tp nak jugak tulis kt sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda