Cantikkah aku dimata-NYA

Assalamualaikum

!!*___*!
~Alhamdulillah~ 
terima kasih YA ALLAH 
kerana mengizinkan hamba bernafas lagi 
untuk meneruskan hari ini


Bila kita dijadikan manusia apalagi wanita yang kerap kali melihat cermin. Inilah kita wanita yang sentiasa mehukan kecantikan di mata orang. Sentiasa mahukan kesempurnaan di mata pemandang. Tetapi kita tidak sedar adakah kita mahu cantik di mata orang ataupun di mata ALLAH.

Semoga sahaja kita cantik di mata ALLAH, buat sahabat blogger semua yang bergelar wanita. Sedangkan aku yang serba kekurangan ini mahukan kecantikan selalu namun aku tidak sedar wanita muslimah juga menatap cermin tetapi mereka membelek dirinya agar kelihatan cantik di mata ALLAH.  




10 ulasan:

Farah Arina berkata...

farah selalu tengok cermin. tak kira kat rumah or sekolah. kalau kat rumah, tengok mata lah, hidng, gigi, lidah. oppss. hihikalau kat sekolah selalu curi-curi pergi tandas semata-mata nak betulkan tudung xD

puteri airyn berkata...

Cermin dan wanita tidak dapat dipisahkan.. hehehe.. Nice sharing..

Aniq Bukhary berkata...

Lebih baik cantik dipandangan Allah kan Hunyeda? :)

Muhammad Khairuddin Lim berkata...

syukur

Alyani Matshah berkata...

xpa tak cantik d mata org.. y pntg cntik kat mata pencipta... sama la kita... sy pun berfikir.. cantik ka sy dmata DIA? sama2 la kita muhasabah diri.

Sally Samsaiman berkata...

cari kecantikkan yg kekal.. :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) berkata...

yang penting cantik di mata Allah.. nak menabung semua tabung tak keluar..

Khir Khalid berkata...

In shaa Allah eda... semoga sentiasa cantik pada pandangan Allah swt... aamiin.. itu yg sebaik2nya.. :)

RDZ Z berkata...

Alhamdulillah moga-moga kita semua cantik dipandangan manusia dan juga Allah. Aminn!!!

Asha Lya berkata...

kekadang cermin tu pandia menipu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda